[VIDEO] Nourul Depp TerkiIan Ditengk!ng P0lis KLIA

Menerusi laman Instagram nya, penyanyi Nourul Depp meluahkan rasa terkiIan nya apabila dia ditengk!ng oleh seorang angg0ta p0lis yang bertugas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) baru-baru ini.

Terkej0t Ditengk!ng P0lis .

Ins!den tersebut berIaku ketika dia ingin menghantar bapa dan ibu mertua nya pulang ke Perancis menaiki pesawat di KLIA. Ketika itu, dia sememangnya akur pada arahan kepatuhan Standard 0perasi Prosedur (S0P) yang hanya membenarkan seorang wakil. Namun, dia terkej0t dengan tind4kan p0lis tersebut yang kon0nnya memperlihatkan Nourul seolah-olah tidak pat0h pada und@ng-und@ng.

Nourul KesaI

Kongsinya lagi, dia berasa kesaI kerana tind4kan seumpama itu tidak seharusnya berIaku apatah lagi boleh mencalarkan imej Malaysia yang kaya dengan budi bahasa. Biarpun begitu, pelantun Dan Kini itu, sempat bergambar bersama angg0ta p0lis yang lain di KLIA yang mana baginya lebih berwibawa dan menjaga tatatertib.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Dalam kemelut dalam video kami semalam masa hantaq mamy papy balik: . Kami akan huraikan dalam video nanti. . Tak semua depa lagu tu. Faham depa juga manusia. Depa bertugas dmei negara demi kita semua. Kami cukup respect semua anggota beruniform . Cik farina ni semalam@explain pasaipa incharge dia lagu tu. Lepas dah mamy oapy berlepas, kami nak pi balik oarking kat prking C depa tak habih lagi bertugas dan cik farina dan teman nya mintak bergambaq . Kami kata idea yang baik sebab kami nak habaq : semua manusia tak sama tahap kesopanan dan juga kesedaran sivik . Ada RAMAI yang sopan. Hanya satu dua yang tak boleh handle stress. Ya depa manusia juga. Kita semua faham . Satu nak mohon jangan banding2 kan orang ada nama atau orang biasa. Semua lyak dilayan sama rata. Sopan tu untuk semua. Bukan orang2 tertentu saja . Semalam kami jadi terkedu sebab takdan bukak mulut dah tengking. Takpalah kami faham. Undang2 kena ikut . Dah dia tengking, dia keluaq dari situ. Cik Farina ni lah yang explain semua elok2 . Dari awai kami sampai nampak kami berempat pakai mask, dari jauh dia senyum. Cakap elok. Mintak tiket flight. . Tiba tiba yang incharge tu potong… kami terkejut😳😳😳😳 . Stress. Semua stress. Takdak sapa boleh kawai pendamic ni . Hanya Allah taala boleh hapuskan Virus ni. Kita kena usaha jaga diri. Tu lh orang kata toksah dok baca sangat benda menakut nakutkan. Buat kuta jadi tak tentu arah! Terjejas qeja!

Siaran dikongsi oleh N O U R U L (@nouruldepp) pada

Dalam kesempatan yang sama, bagi mengelakkan kekeIiruan bagi kebenaran merentas negara, menurut Nourul mana-mana pelanc0ng yang sebelum ini berada di Malaysia dibenarkan untuk pulang ke negara masing-masing setelah mempunyai tiket penerbangan termasuklah buat ibu dan bapa mertuanya.

Sumber: murai.

Be the first to comment on "[VIDEO] Nourul Depp TerkiIan Ditengk!ng P0lis KLIA"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*