NI yg Niezam Zaidi ‘update’ IG beberapa jam selepas bebas

SELEPAS beberapa jam bebas dengan ik4t jamin melibatkan kes d4dah, pelakon Niezam Zaidi tampil membuat permohonan m4af secara terbuka di Instagram.

Niezam atau nama sebenarnya Muhamad Niezam, 29, meluahkan rasa syukur dengan apa yang terjadi dan berterima kasih kepada semua yang mendoakannya.

Bagaimanapun, Niezam memilih untuk tidak mengulas lebih lanjut mengenai isv yang melanda dirinya.

Assalamualaikum semua, saya minta maaf jika ada s4lah dan silap saya pada kalian semua.

Niezam kongsi perkara tersebut di Instagram.

Saya minta m4af juga tidak dapat membalas satu-satu komen sahabat handai, media dan rakan-rakan seperjuangan melalui DM, WhatsApp, call dan sebagainya.

“Alhamdulillah, syukur pada Allah di atas apa yang terjadi dan jutaan terima kasih juga pada kalian semua yang selalu mendoakan saya selama ini.

“Semoga Allah merahmati kalian. Buat masa sekarang, saya simpan apa-apa komen mengenai isv ini. Semoga kalian semua sihat sentiasa dan diberkati serta dirahmati,” ujarnya.

Sementara itu, rata-rata peminat dan rakan artls memberika sokongan kepada pelakon berkenaan dan meminta Niezam untuk menjadikan perkara itu sebagai pengajaran.

“Semoga dipermudahkan urusan. Gag4l hari ini tak semestinya g4gal selama-lamanya,” ujar Zoey Rahman.

Buat masa sekarang, saya simpan apa-apa komen mengenai isv ini.

“Allah nak bagi yang terbaik untuk kau. Dia sebaik-baik perancang.

“Berubahlah untuk diri sendiri dan kuatkan semangat” ujar beberapa netlzen.

RUPANAYA BELIAU PERNAH BERCINTA DAN PUTUS DGN NONI?

Cinta Tak Kesampaian, Nonny Nadirah Batal Majlis Perkahwinan Dengan Niezam Zaidi
OlehAbangNara | October 26, 2020

Beberapa bulan lalu, kec0h di media sosi4l apabila kisah percintaan antara pelakon Nonny Nadirah dan Niezam Zaidi mula meraih perhatian netlzen.

Malah hubungan yang terjalin juga khabarnya amat serius sehingga kedua-dua mereka berhasrat untuk mendirikan rumah tangga bersama.

Bagaimanapun, hajat tersebut bagai tidak kesampaian apabila Nonny sendiri tampil mengesahkan hubungannya dengan Niezam sudah berakhir.

Menerusi perkongsian di laman Instagram miliknya, Nonny dilihat mendedahkan beliau dan pelakon kacak itu sudah bersepakat membatalkan majlis perkahwinan yang sepatutnya berlangsung dalam masa terdekat.


“Sekadar makluman, setelah mengambil kata sepakat, perkahwinan antara kami telah pun dib4talkan.”

Selain menzahirkan ucapan maaf kepada media kerana tidak dapat mengulas lanjut berikuta perkara tersebut, Nonny yang juga seorang janda itu turut menyeru orang ramai agar mendoakan kebahagiaan buatnya serta bekas kekasih hati supaya kedua-dua belah pihak dipertemukan jodoh yang baik kelak.

“Korang, satu je kitorang minta. Tolong doakan kebahagiaan buat kami dan bertemu jodoh yang baik buat masing-masing ya. Sesungguhnya kami hanya mampu merancang tapi Allah itu sebaik-baik perancang. Kepada rakan media maaf saya tak dapat nak get back balik dengan anda semua. Untuk dalam masa ni, I reserve my comment. Harap korang faham,”

Terdahulu, bekas peserta program Akademi Fantasia musim ke-5 itu khabarnya akui langsung tidak men0lak andai dipertemukan jodoh dengan Niezam kerana sebelum ini mereka dilihat sudah selesai menjalani kursus kahwin bersama-sama.

Sekadar informasi, Nonny pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang jejaka bernama Mustain Adnan, selain diduga dengan pelbagai c4baran dalam alam perkahwinan yang hanya bertahan sekitar setahun sahaja, pasangan itu juga tidak dikurniakan zurlat dan memvtuskan untuk berceral pada tahun lalu.

Sumber:f-uh.com

Be the first to comment on "NI yg Niezam Zaidi ‘update’ IG beberapa jam selepas bebas"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*